Huisregels
WELKOM in onze praktijk.
Algemeen
- De openingstijden en bereikbaarheid van de praktijk vind u op onze contactpagina.
- Wij doen onze uiterste best om u zo snel mogelijk te woord te staan, uw mail te beantwoorden of een afspraak met u in te plannen. Onvoorziene omstandigheden kunnen zorgen voor een tragere reactie dan dat u van ons gewend bent.
- U kunt in de wachtruimte gebruik maken van de daar aanwezige tijdschriften.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van uw persoonlijke eigendommen. Neem die daarom altijd mee naar de behandelkamer.
- Bij ziekte, vakantie en studiedagen bieden wij u een passende oplossing zodat uw behandeling of training geen of in ieder geval zo min mogelijk vertraging oploopt.
- Meerdere personen in Hoogthij / de praktijk zijn BHV-er en verlenen zo nodig passende hulp aan personen of bij calamiteiten in het gebouw. In het geval van calamiteiten dient u aanwijzingen door een van deze personen of andere bevoegde personen of instanties (politie, brandweer, ambulance) op te volgen.
Betalingsvoorwaarden
- Wij hebben overeenkomsten, inclusief tariefafspraken, met vrijwel alle zorgverzekeraars in Nederland. De praktijk declareert rechtstreeks naar uw zorgverzekering, mits u verzekerd bent voor de geleverde zorg. Met de zorgverzekeraars Zorg & Zekerheid en Caresque heeft de praktijk géén overeenkomst in 2025.
- Voor behandelingen die niet vergoed worden door uw zorgverzekeraar hanteren wij onze eigen tarieven; deze vindt u aangeplakt in de wachtruimte en op onze website. U ontvangt dan een nota van ons.
- Indien u verzekerd bent bij Caresque of Zorg & Zekerheid kunt u vervolgens uw nota declareren bij uw zorgverzekeraar en ontvangt u een gedeeltelijke vergoeding.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het voldoende (aanvullend) verzekerd zijn voor uw behandelingen. Controleer daarom zelf uw polisvoorwaarden.
- Bij verhindering dient u 24 uur voor het afgesproken tijdstip te annuleren. Bij niet of niet tijdig afmelden brengen wij dit consult bij u in rekening volgens onze tarievenlijst. Uw zorgverzekeraar vergoedt deze kosten niet.
- Om uw behandeling gedeclareerd en betaald te krijgen bij uw zorgverzekering dient u er rekening mee te houden dat u niet op dezelfde dag door een andere fysiotherapeut behandeld wordt. Niet vergoedde consulten door uw zorgverzekeraar brengen wij in rekening bij u volgens onze tarievenlijst.
- Facturen dienen betaald te worden binnen 20 dagen na factuurdatum.
Hygiëne
- In het hele gebouw (Hoogthij) is het verboden te roken.
- Voor een behandeling in de praktijk neemt u een eigen handdoek mee.
- Tijdens het oefenen in onze oefenzaal dient u schone (sport)schoenen te dragen en een handdoek te gebruiken indien u overmatig transpireert. Om tijdens het oefenen / sporten voldoende te drinken neemt u zelf een gevulde drinkfles mee.
Wij werken aan een plezierige samenwerking en een voorspoedig verloop van uw behandeling.
Daniela Bocks, BIG nummer 99926899904
Wouter Verbeek, BIG nummer 19035283704